Prestări servicii și contractare servicii
Marketplace-urile de prestări servicii facilitează conexiunea între profesioniștii de prestări servicii si clienti pentru diverse colaborari de proiecte. Nicicând nu a fost mai la îndemână contractarea serviciilor dorite datorită  facilităților cu care vin o parte dintre aceste plaforme. Însă cum vă asigurați că de îndată ce ați achiziționat un serviciu, veți beneficia de un livrabil care este în conformitate cu descrierea din listare și cu cerințele agreate de comun acord cu prestatorul?
Mai jos vă prezentăm câteva elemente de bază de care ar trebui să țineți cont pentru a preveni abuzurile.

Elemente de siguranță în prestări servicii și contractare servicii pe Marketplace

CEL MAI IMPORTANT LUCRU ESTE SĂ ACHIZIȚIONAȚI SERVICII DE PE PLATFORME CARE OFERĂ INTERMEDIERI/GARANȚII. MAI PRECIS, PLATFORMA SĂ ȚINĂ BANII DVS. ÎN HOLD PÂNĂ CÂND VĂ DAȚI ACCEPTUL CĂ LIVRABILUL CORESPUNDE SOLICITĂRILOR DVS., IAR MAI APOI SUMA AFERENTĂ SERVICIULUI PRESTAT SĂ FIE TRANSFERATĂ CĂTRE PRESTATOR.
 
  1. După ce vă postați cererea prin care solicitați un anumit serviciu, vor începe să apară si ofertele din partea companiilor/persoanelor de prestări servicii. Analizați cu atenție fiecare ofertă primită deoarece nu întotdeauna cele mai bune oferte din punct de vedere financiar aduc și servicii de calitate.
  2. Înainte de achiziționarea unui serviciu este esențial să contactați prestatorul pentru a-i explica în detaliu ce doriți de la serviciul pe care urmează să-l contractați.
  3. Verificați descrierea din profilul prestatorului, recenziile primite și portofoliul. Luați în considerare aceste trei elemente înainte de a face achiziția.
  4. Dacă ați ajuns de comun acord cu prestatorul în ceea ce privește solicitările despre serviciu, prețul ofertat, iar raiting-ul prestatorului vă inspiră încredere, procedați la achiziționare.
  5. Realizați un contract de prestări servicii între dvs. (compania dvs.) și prestator. De obicei, prestatorii realizează contractele. Citiți cu atenție detaliile din contract, iar dacă toate detaliile sunt clare și agreate, procedați la semnarea contractului.
  6. Este ideal ca platforma care intermediază tranzacția dintre cumpărător și prestator să pună banii transferați pentru serviciul achiziționat în status „HOLD” până când prestatorul livrează serviciul către cumpărător iar acesta își dă acceptul că livrabilul este în conformitate cu solicitările agreate.
  7. Suma aferentă achiziționării serviciului să fie transferată de către platformă prestatorului doar în momentul în care cumpărătorul a primit livrabilul și a fost acceptat de catre cumpărător.
  8. Dacă livrabilul nu este în conformitate cu solicitările agreate, cumpărătorul să aibă opțiunea de a refuza, astfel încât prestatorul să refacă livrabilul/serviciul pentru a îndeplini cerințele agreate.
  9. Dacă reviziile setate de prestator (numărul maxim de câte ori poate cumpărătorul refuza serviciul) au fost atinse și cu toate acestea livrabilul nu respectă cerințele, platforma să aibă funcționalitatea de „disputa” prin care să se poată face contestație. În acel moment platforma trebuie să intervină, să facă cercetările necesare prin analizarea istoricului tranzacției (de la achiziție, setarea cerințelor și până la livrabil) și să decidă dacă livrabilul a fost în conformitate cu solicitările agreate sau nu. 
Cu toate aceste funcționalități și intermedieri de siguranță vine UpTask.ro – Marketplace de prestări servicii, pentru a face un mediu mai sigur de vânzări și cumpărări de servicii astfel încât să elimine pe cât de mult posibil abuzurile.

Autentificare

Înregistrare

Resetează parola

Te rog introdu numele tău de utilizator sau adresa de email, vei primi o legătură prin email pentru a crea o parolă nouă.