Informatii despre site:
Site-ul web UpTask.ro este administrat de WEBIN NETWORK S.R.L. cu sediul social in STR. MARIN SORESCU NR. 4, BL. A37/2, SC. A, AP. 17, RÂMNICU VÂLCEA, VÂLCEA, ROMÂNIA.
Numar de Inregistrare la Registrul Comertului Sibiu: J38/720/2023, CUI 48649208
Site-ul intermediază servicii si produse doar pe teritoriul Romaniei.

Prezenții termeni de utilizare guvernează relația dintre UpTask.ro (denumită în continuare: „UpTask.ro”) și utilizatorii înregistrați (denumiți în continuare: „utilizatori”) ai acestei platforme online B2B. Prezenții termeni de utilizare guvernează utilizarea platformei online UpTask.ro, inclusiv utilizarea blogului UpTask.ro, exclusiv și indiferent de dispozitivul sau sistemul final de operare utilizat, inclusiv utilizarea serviciilor prin intermediul aplicațiilor corespunzătoare.

Devierea utilizatorului de la termeni și condiții se va aplica numai dacă și în măsura în care acest lucru este recunoscut în scris de UpTask.ro.

Acest Site este oferit și disponibil utilizatorilor care au cel puțin 16 ani și vârsta legală pentru a încheia un contract obligatoriu. Dacă aveți sub 16 ani, vi se permite să utilizați Site-ul numai printr-un cont deținut de un părinte sau tutore legal, cu permisiunea corespunzătoare a acestora. Prin utilizarea Site-ului, declarați și garantați că îndepliniți toate cerințele de eligibilitate de mai sus. Dacă nu îndepliniți toate aceste cerințe, nu trebuie să accesați sau să utilizați Site-ul.

Echipa noastră de asistență pentru clienți este disponibilă de luni până vineri între orele 09:00 – 17:00 dacă aveți întrebări cu privire la Site sau la Termeni și Condiții. Contactarea echipei noastre de asistență pentru clienți poate fi efectuată la adresa de mail: contact@uptask.ro.

1. Termeni cheie

„Cumpărătorii” sunt utilizatori care achiziționează servicii de pe UpTask.ro.

„Ofertele” sunt propuneri exclusive pe care un Vânzător le poate face ca răspuns la cerințele specifice ale Cumpărătorului.

 „Cererile” sunt solicitări făcute de Cumpărători pentru a primi oferte personalizate de la Vânzători.

„Comanda” este acordul dintre un Cumpărător și Vânzător în urma achiziției unui serviciu sau produs.

„Vânzătorii” sunt utilizatori care oferă și prestează servicii pe UpTask.ro.

2. Prezentare generală

Prin accesarea site-ului UpTask.ro, sunteți de acord cu următorii termeni.

UpTask.ro își rezervă dreptul de a actualiza și/sau revizui Termenii și Condițiile în orice moment fără o notificare prealabilă, tocmai de aceea, îți solicităm să urmărești în mod periodic eventualele modificări.

UpTask.ro este un Site Web, un loc online, unde utilizatorii cumpără și vând servicii sau produse.

Cumpărătorii și Vânzătorii trebuie să se înregistreze în vederea creării unui Cont pentru a putea cumpăra sau vinde Servicii și/sau produse. Când vă înregistrați pentru realizarea unui cont, sunteți de acord să ne furnizați informații exacte, complete și actualizate și nu trebuie să creați un cont în scopuri frauduloase sau înșelătoare. Sunteți singurul responsabil pentru orice activitate din contul dvs. și pentru menținerea confidențialității și securității parolei dvs. Nu suntem răspunzători pentru niciun act sau omisiune din partea dumneavoastră în legătură cu contul dumneavoastră.

Prin intermediul site-ului UpTask.ro, utilizatorii lucrează împreună online pentru a realiza și a plăti proiecte, pentru a cumpăra și a vinde produse. Nu suntem parte la niciun acord contractual dintre Cumpărător și Vânzător în această locație online, doar facilităm conexiunile între părți.

Cumpărătorii plătesc UpTask în avans pentru a crea o comandă (consultați Termenii de plată).

Comenzile de achiziție se realizează prin intermediul butonului de „comandă acum” care se găsește pe pagina serviciului listat sau printr-o ofertă personalizată plasată la cererea postat de cumpărător.

Pentru comisioane și plăți, vă rugăm să citiți Termenii de plată.

Vânzătorii trebuie să-și onoreze comenzile și nu le pot anula în mod regulat sau fără motiv.

Utilizatorii nu pot să ofere sau să accepta alte metode de plăți în afara platformei. Comenzile trebuie plasate și plătite doar prin platforma UpTask.ro.

La achiziționarea unui serviciu, Cumpărătorilor li se acordă toate drepturile pentru lucrarea livrată, cu excepția cazului în care Vânzătorul specifică altfel pe pagina listării. Notă: unele listări percep plăți suplimentare pentru licența de utilizare comercială.

3. Înregistrare și cont utilizator

Utilizarea serviciilor disponibile pe UpTask.ro necesită înregistrarea și autentificarea ca utilizator. Înregistrarea ca utilizator nu garantează participarea. UpTask.ro are dreptul de a respinge aplicațiile utilizatorilor fără a oferi motive.

Utilizatorului i se permite să se înregistreze și să se autentifice numai dacă este major și are capacitate juridică nelimitată. Minorilor li se interzice înregistrarea și autentificarea. Toate conturile de utilizator sunt asociate cu persoane fizice sau companii. 

Imediat ce formularul de înregistrare este completat și trimis, utilizatorul va primi un e-mail de confirmare cu un link de activare. Pentru a finaliza înregistrarea, utilizatorul trebuie să acceseze linkul furnizat împreună cu e-mailul de confirmare.

După înregistrarea cu succes, se creează un cont pentru utilizator, pe care acesta îl poate accesa folosind adresa sa de e-mail și parola. Parola poate fi schimbată de utilizator în orice moment din contul său. Aceasta trebuie să fie păstrată secretă de către utilizator și protejată împotriva accesării de către persoane terțe neautorizate. În cazul în care utilizatorul descoperă sau suspectează că datele sale de acces sunt folosite de o terță parte fără autorizație, acesta trebuie să informeze imediat UpTask.ro și să-și schimbe fără întârziere parola.

Fiecare utilizator se poate înregistra o singură dată pentru utilizarea comercială sau independentă a serviciilor UpTask.ro. Conturile de utilizator nu sunt transferabile. În cazul unor încălcări, conturile individuale sau toate conturile de utilizator pot fi blocate sau șterse de UpTask.ro; într-un astfel de caz, UpTask.ro își rezervă, de asemenea, dreptul la rezilierea extraordinară a conturilor individuale sau a tuturor conturilor utilizatorului afectat.

4. Obligațiile utilizatorului

Utilizatorul este obligat:

  1. să furnizeze numai informații adevărate și neînșelătoare pe UpTask.ro și în comunicarea cu alți utilizatori și să nu folosească pseudonime; în special, ofertele promovate (profiluri, proiecte) trebuie să fie reale; în caz de îndoială și la solicitarea UpTask.ro utilizatorul trebuie să facă dovada că proiectele promovate sunt reale; publicarea ofertelor falsificate sau care nu mai există (profiluri, proiecte) este interzisă și poate avea ca rezultat o blocare temporară sau permanentă a contului, desființarea extraordinară de către UpTask.ro și/sau formularea de cereri de daune și/sau comunicate altor utilizatori sau făcute vizibile pentru aceștia. UpTask.ro își rezervă dreptul de a utiliza un sistem bonus/malus care favorizează profilurile și proiectele bine întreținute și actualizate constant în defavoarea altor profiluri și proiecte în ceea ce privește vizibilitatea și perceptibilitatea;
  2. să introducă informații numai în câmpurile de date pentru care respectivele informații sunt destinate conform descrierii acestora și să nu introducă informații, în special datele de contact, în alte locuri decât cele destinate;
  3. să-și păstreze informațiile de pe UpTask.ro actualizate și complete. Furnizorul de proiect este obligat să-și dezactiveze proiectul de îndată ce oferta sa nu mai este de actualitate. Utilizatorul este obligat să-și păstreze informațiile legate de disponibilitate actualizate. În cazul unor încălcări, UpTask.ro poate lua măsuri corespunzătoare, care includ în special ștergerea ofertelor (profiluri, proiecte) evident depășite sau care nu mai există; în plus, UpTask.ro își rezervă dreptul de a plasa în modul offline profilurile sau proiectele neactuale ale utilizatorilor sau cele care nu au fost actualizate pentru o perioadă de 2 ani;
  4. să publice pe UpTask.ro doar conținut (în special atunci când își creează propriul profil sau propriile reclame pentru proiecte) și să trimită altor utilizatori doar mesaje care, în scopul UpTask.ro, servesc la inițierea unui serviciu, munci, lucru sau altor relații de muncă direct între utilizatori (sau în cazul medierii între un utilizator și un client al mediatorului) sau la postarea de comentarii în mod concret la postările din blogul UpTask.ro. Publicațiile externe și mesajele interne (de exemplu, publicitate) nu sunt permise, în special mesajele interne care nu sunt personalizate (de exemplu, corespondențe în masă sau în lanț) sau care nu au o referință clară la profilul destinatarului;
  5. să-și păstreze datele de acces (nume de utilizator, parolă) secrete și să nu le transmită unor terțe părți;
  6. să trateze toate informațiile și datele primite de la alți utilizatori în contextul utilizării UpTask.ro ca fiind confidențiale și să nu le transmită sau să le facă accesibile părților terțe, cu excepția cazului în care este clar recunoscut că utilizatorul acționează ca intermediar; în acest caz, intermediarul poate transmite clienților săi informațiile și datele primite sau le poate face accesibile clienților săi doar în măsura în care acest lucru este necesar în scopul medierii.
  7. să-și folosească contul exclusiv în nume propriu sau printr-un reprezentant autorizat și să nu ofere sau să furnizeze unor părți terțe serviciile fără acordul UpTask.ro, în special să nu ofere altor utilizatori spre folosire servicii din contul său personal; este, de asemenea, responsabilitatea utilizatorului să se asigure că accesul său la UpTask.ro și utilizarea serviciilor disponibile pe UpTask.ro este realizată exclusiv de către acesta sau de către persoana autorizată de acesta. Dacă se teme că părți terțe neautorizate au obținut sau vor obține cunoștință despre datele sale de acces, UpTask.ro trebuie informat imediat; utilizatorul este responsabil pentru orice utilizare și/sau altă activitate desfășurată în baza datelor sale de acces în conformitate cu prevederile statutare;
  8. în cazul existenței mai multor conturi (de exemplu, pentru propriii angajați), să pună fiecare cont la dispoziția unei singure persoane, iar contul să fie utilizat numai de către acea persoană. UpTask.ro își rezervă dreptul de a verifica respectarea acestei restricții de utilizare, inclusiv prin mijloace tehnice. În cazul unor încălcări, UpTask.ro își rezervă dreptul de a suspenda temporar sau definitiv conturile.
  9. să se abțină de la orice acțiune care ar putea deteriora sau afecta funcționalitatea infrastructurii tehnice a UpTask.ro și funcționarea în siguranță a serviciilor UpTask.ro, care ar putea afecta disponibilitatea datelor stocate de UpTask.ro, sau care ar putea deranja alți utilizatori;
  10. să nu publice niciun conținut ilegal pe UpTask.ro, să nu publice nicio siglă sau imagini ale părților terțe fără acordul prealabil al acestora și să nu încalce niciun drept al părților terțe; în mod special, să nu publice sau să facă referire la niciun conținut insultător, defăimător, pornografic, care pune în pericol tinerii sau în alt mod ilegal. Acest lucru se aplică și comentariilor la postările de pe blogul UpTask.ro.
  11. Utilizatorul se va asigura că este deținătorul tuturor drepturilor necesare publicării cu privire la conținutul pe care îl furnizează și se va abține de la a posta conținut care încalcă drepturile de autor, mărcile comerciale și reglementările legii concurenței.
  12. Nu este permisă prelucrarea comercială a datelor obținute prin UpTask.ro, tranzacționarea cu aceste date sau abordarea utilizatorilor în scopuri de publicitate dacă produsele sau serviciile promovate/oferite sunt în concurență cu UpTask.ro. În cazul încălcării acestor prevederi, va fi aplicată o penalitate contractuală care va fi stabilită de UpTask.ro la discreția sa rezonabilă. Alte cereri de despăgubire ale UpTask.ro rămân neafectate. Penalizarea contractuală se va compensa cu orice alte cereri de despăgubire.

5. Plăți și comisioane

5.1 Metode de plată:

  • Plățile pentru achiziționarea unui serviciu sau produs pot fi realizate prin transfer bancar sau printr-un serviciu de plată online, care se fac prin intermediul partenerilor contractuali externi.
  • UpTask va realiza plățile către vânzători (prestatori de servicii) prin transfer bancar în contul indicat de către vânzător sau printr-un serviciu de plată online.

Utilizatorul este de acord ca facturile și memento-urile de plată să poată fi trimise prin e-mail.

5.2 Taxe și comisioane:

UpTask percepe comisioane și taxe  pentru anumite servicii, precum: taxe la vânzarea proiectelor și serviciilor, la promovarea anumitor servicii sau proiecte sau pentru abonamente. Când utilizați un serviciu care are o taxă, aveți posibilitatea de a examina și de a accepta taxele pe care le percepem. Aceste taxe le putem modifica din când în când și le vom aduce la cunoștința utilizatorilor prin plasarea noilor taxe actualizate pe site-ul nostru web. Putem alege să modificăm temporar taxele pentru serviciile noastre atunci când sunt evenimente promoționale sau servicii noi, iar astfel de modificări sunt efective atunci când postăm un eveniment promoțional temporar sau un serviciu nou pe site-ul nostru web.

Dacă nu se specificat altfel, comisioanele sunt de 12% + 5 lei (taxa transfer bancar) din fiecare vânzare și sunt exprimate în lei (RON).

Taxele și comisioanele către UpTask sunt reținute în felul următor:

  • Comisioanele și taxele percepute de UpTask.ro sunt reținute imediat ce plata aferentă achiziționării unui serviciu este vărsată în contul nostru bancar.

6. Obligații fiscale

Vânzătorii (prestatorii de servicii) trebuie sa detina un PFA, II, SRL etc. pentru a putea factura catre UpTask venitul aferent vânzării unui serviciu sau produs. Vânzătorii (prestatorii de servicii)  sunt răspunzători în ceea ce privește obligațiile lor fiscale, inclusiv taxele pe valoare adăugată ori de altă natură în relația cu instituțiile publice, răspunderi de care se achită pe propria lor cheltuială.

7. Vânzători

  • Vânzătorii postează servicii pe UpTask.ro pentru a le permite Cumpărătorilor să cumpere serviciile lor.
  • Fiecare serviciu pe care îl vindeți și îl finalizați cu succes, vă acreditează contul cu un venit egal cu 88% din suma achiziției.
  • UpTask acreditează Vânzătorii odată ce o comandă este finalizată. Consultați secțiunea noastră „Comenzi” de mai jos pentru o definire a unei comenzi finalizate.
  • Pentru mai multe informații despre primirea plăților, taxelor și impozitelor, consultați Termenii de plată.
  • Evaluarea Vânzătorului este calculată pe baza recenziilor postate de cumpărători în urma comenzilor plasate.
  • Din motive de securitate, UpTask poate dezactiva temporar capacitatea Vânzătorului de a-și retrage veniturile pentru a preveni activitățile frauduloase sau ilegale. Acest lucru poate veni ca urmare a unor probleme de securitate, comportamentului necorespunzător raportat de alți utilizatori sau asocierii mai multor conturi UpTask unui singur furnizor de retragere.
  • Serviciile postate pe UpTask sunt conținut generat de utilizatori.
  • Serviciile și/sau utilizatorii pot fi eliminați de pe Site-ul UpTask pentru încălcări ale acestor Termeni și condiții și/sau Standarde ale comunității noastre, care pot include (dar nu se limitează la) următoarele încălcări și/sau materiale:
    – Servicii ilegale sau frauduloase
    – Încălcarea drepturilor de autor, încălcarea mărcilor comerciale și încălcarea termenilor și condițiilor unei terțe părți raportate prin Politica noastră privind – revendicările de proprietatea intelectuală.
    – Servicii pentru adulți, pornografice, inadecvate/obscene.
    – Copii intenționate ale serviciilor.
    – Spam, servicii violente sau înșelătoare.
    – Servicii care duc în eroare cumpărătorii sau alte persoane.
    – Realizarea/pregătirea de lucrări academice în numele Cumpărătorilor.
    – Servicii de o calitate scăzută.
    – Promovarea UpTask prin activități care sunt interzise de orice lege, regulament și/sau termenii și condițiile terților, precum și prin orice activitate de marketing care afectează negativ relațiile noastre cu utilizatorii sau partenerii noștri.
  • Serviciile care sunt eliminate pentru încălcările menționate mai sus pot duce la suspendarea contului Vânzătorului.
  • Serviciile care sunt eliminate pentru încălcări nu sunt eligibile pentru a fi restaurate sau editate.
  • Serviciile pot fi eliminate din funcția noastră de căutare din cauza performanței slabe și/sau a comportamentului necorespunzător al utilizatorului.
  • Serviciile care conțin site-uri web care promovează conținut, care încalcă Termenii și condițiile UpTask și/sau Standardele comunității noastre, vor fi eliminate.
  • Serviciile trebuie să aibă o imagine adecvată legată de serviciul oferit. Vânzătorii trebuie să ofere aceeași calitate a serviciilor ca cea prezentată în imaginile servicilui lor.
  • Declarațiile de pe pagina serviciului care subminează sau ocolesc acești Termeni și condiții sunt interzise.

7.1 Vânzători Pro

Vânzătorii Pro sunt profesioniști verificați în prealabil de către editorii UpTask. Aplicarea pentru Vânzător Pro este deschisă tuturor: atât prestatorilor de servicii care sunt noi pe Uptask, cât și prestatorilor UpTask existenți.

Eligibilitatea Vânzătorilor Pro este evaluată constant de UpTask pentru a se asigura că sunt păstrate standardele de calitate. UpTask își rezervă dreptul de a modifica statutul de Vânzător Pro în lumina unei astfel de evaluări. În plus, vânzătorii profesioniști care nu își pot menține serviciul de înaltă calitate printr-o scădere severă a evaluărilor, nu mai livrează la timp serviciile, a crescut rata de anulare sau încalcă Termenii și condițiile noastre, riscă, de asemenea, să-și piardă statutul Pro.

7.2 Funcții exclusive pentru vânzători

Vânzătorii UpTask au acces la câteva funcții exclusive care ajută la personalizarea modului în care serviciile lor pot fi oferite.

  • Niveluri de preț: Vânzătorii pot seta niveluri de preț pentru un Serviciu. Spre exemplu, dacă serviciul constă în creare de site web, vânzătorii pot seta preț pentru plan BASIC, PLUS sau PRO.
  • Prețuri extra: Vânzătorii au posibilitatea de a adăuga la serviciul listat și servicii extra. Exemplu: dacă serviciul constă în creare de site web, pe lângă nivelurile de preț menționate mai sus, vânzătorii mai pot adăuga servicii extra pentru care vor seta prețuri adiționale, acestea putând fi adăugate la comandă de către cumpărători.
  • Reduceri de preț.
  • Vânzătorii pot solicita detalii specifice pentru comandă. În momentul în care este plasată o comandă pentru un serviciu, Cumpărătorul va trebuie să completeze în formularul de comandă câmpurile pentru cerințele suplimentare solicitate de vânzător.

7.3 Livrarea produselor fizice

Unele dintre serviciile de pe UpTask sunt livrate fizic (arte și meșteșuguri, obiecte de colecție etc.). Pentru aceste tipuri de servicii, vânzătorii pot decide să definească un preț de expediere. Vânzătorii sunt responsabili pentru toate aranjamentele de expediere odată ce Cumpărătorul furnizează adresa de expediere. UpTask nu se ocupă și nu garantează expedierea, urmărirea, calitatea și starea articolelor livrate și nu va fi responsabilă sau răspunzătoare pentru orice daune sau alte probleme rezultate din transport. Cu toate acestea, timpul de livrare recomandat nu trebuie să depășească 3-4 zile de la plasarea produselor la curierat.

8. Cumpărători

  • Nu puteți oferi plăți directe Vânzătorilor folosind sisteme de plată în afara platformei UpTask.
  • UpTask își rezervă dreptul de a utiliza toate lucrările publicate public în scopuri promoționale și de marketing.
  • Cumpărătorii pot solicita un anumit serviciu din funcția Postează o cerere. Serviciile solicitate pe UpTask trebuie să nu facă obiectul următoarele încălcări:
    – Solicitare de servicii ilegale sau frauduloase
    – Încălcarea drepturilor de autor, încălcarea mărcilor comerciale și încălcarea termenilor și condițiilor unei terțe părți.
    – Solicitare de servicii pentru adulți, pornografice, inadecvate/obscene.
    – Spam, servicii violente sau înșelătoare.
    – Solicitare de servicii care duc în eroare vânzătorii sau alte persoane.
    – Solicitare de servicii pentru Realizarea/pregătirea de lucrări academice în numele Cumpărătorilor.
    – Promovarea UpTask prin activități care sunt interzise de orice lege, regulament și/sau termenii și condițiile terților, precum și prin orice activitate de marketing care afectează negativ relațiile noastre cu utilizatorii sau partenerii noștri.

8.1 Cumpărare

  • Vă rugăm să consultați Termenii de plată pentru a efectua plăți prin platforma UpTask și pentru a afla despre taxe și impozite.
  • În plus, Cumpărătorii pot solicita o Comandă personalizată care se adresează cerințelor specifice ale Cumpărătorului și pot primi o ofertă personalizată de la Vânzători prin intermediul site-ului.
  • Nu puteți solicita Vânzătorilor să plătească sau să efectueze plăți folosind o altă metodă externă. Plățile se fac doar prin intermediul site-ului UpTask.ro. În cazul în care vi s-a cerut să utilizați o metodă alternativă de plată, vă rugăm să o raportați imediat la adresa de email contact@uptask.ro.

9. Comenzi

  • Odată ce plata este confirmată, comanda dumneavoastră va fi creată și i se va atribui un număr unic de comandă UpTask.
  • Vânzătorii trebuie să livreze fișierele finalizate către cumpărător prin intermediul funcționalității de transmitere de mesaje care conține funcționalitatea de atașare fișiere/documente. De asemenea, vânzătorii trebuie să marcheze comanda ca fiind livrată utilizând butonul „Livrare” (situat pe pagina comenzii).
  • Butonul “Livrare” (care schimbă statusul comenzii din ”In procesare”, în ”Comandă livrată”) nu poate fi folosit abuziv de către Vânzători pentru a ocoli regulile descrise în acești Termeni și condiții. Folosirea butonului ”Livrare” atunci când o comandă nu a fost onorată poate duce la anularea acelei comenzi după examinare, poate afecta evaluarea Vânzătorului și poate duce la un avertisment pentru Vânzător.
  • O comandă poate fi marcată ca fiind „Completă” de către cumpărător după ce aceasta a fost livrată de către vânzător și a fost acceptată de către cumpărător.
  • Încurajăm cumpărătorii și vânzătorii să încerce să rezolve conflictele între ei. Dacă, din orice motiv, acest lucru nu reușește, utilizatorii ne pot contacta pentru asistență la adresa de email contact@uptask.ro. Pentru mai multe informații cu privire la contestări, anulări de comenzi și rambursări, consultați Termenii de plată.

9.1 Gestionarea comenzilor

  • Atunci când un Cumpărător comandă un Serviciu, Vânzătorul este notificat atât prin e-mail, cât și în contul său de pe UpTask.ro.
  • Vânzătorii trebuie să respecte timpul de livrare pe care l-au specificat atunci când și-au listat serviciile. Acesta poate fi de la 24 ore până la 90 de zile.
  • Vânzătorii trebuie să livreze fișierele finalizate către cumpărător prin intermediul funcționalității de transmitere de mesaje care conține funcționalitatea de atașare fișiere/documente. De asemenea, vânzătorii trebuie să marcheze comanda ca fiind livrată utilizând butonul „Livrare” (situat pe pagina comenzii).
  • Utilizatorii sunt responsabili pentru scanarea tuturor fișierelor transferate cu scopul de a nu conține viruși sau programe malware. UpTask nu este responsabilă pentru nicio daună care ar putea apărea din cauza utilizării site-ului, a utilizării conținutului sau a fișierelor transferate.
  • Odată ce comanda a fost marcată ca fiind livrată de către vânzător, cumpărătoul va fi informat de îndată despre livrare atât prin email, cât și în contul său de pe UpTask.ro
  • După ce o comandă a fost marcată ca fiind livrată de către vânzător, cumpărătorul poate folosi funcția „Respinge” dacă materialul furnizat nu se potrivește cu descrierea din serviciul vânzătorului sau nu corespunde cerințelor solicitate de către cumpărător la începutul procesului de comandă. Dacă comanda este respinsă, vânzătorul are obligația de a reface lucrarea și de a o retrimite cumpărătului pentru analiză și acceptare. Acest proces se poate repeta până când sunt atinse reviziile maxime setate de vânzător.
  • Dacă în urma verificărilor aferente, comanda livrată respectă atât cerințele cumpărătorului cât și descrierea din serviciul vânzătorului, cumpărătorul are obligația să facă clic pe butonul „Completă” pentru a marca comanda ca fiind finalizată.

9.2 Recenzii

  • Feedback-urile oferite de Cumpărători în timpul finalizării unei Comenzi sunt o parte esențială a sistemului de evaluare UpTask. Recenziile demonstrează experiența generală a Cumpărătorului cu vânzătorii și serviciile acestora. Cumpărătorii sunt încurajați să comunice Vânzătorului orice îngrijorări resimțită în timpul comenzii lor active în ceea ce privește serviciul furnizat de către Vânzător.
  • Recenziile nu vor fi eliminate decât dacă există încălcări clare ale Termenilor și condițiilor.
  • Pentru a preveni orice utilizare greșită a sistemului nostru de feedback, toate recenziile de feedback trebuie să provină din vânzări legitime efectuate exclusiv prin intermediul platformei UpTask de la utilizatorii din cadrul comunității noastre. Achizițiile aranjate care au ca scop să îmbunătățească în mod artificial evaluările vânzătorului sau să abuzeze de platforma UpTask, vor duce la suspendarea definitivă a tuturor conturilor aferente.
  • Comentariile de feedback oferite de Cumpărători sunt afișate public pe pagina serviciului listat de vânzător.
  • Vânzătorii nu pot solicita eliminarea recenziilor de feedback de la Cumpărători.

10. Dispute și anulări

  • Încurajăm cumpărătorii și vânzătorii să încerce să rezolve conflictele între ei. Dacă, din orice motiv, acest lucru nu reușește, utilizatorii ne pot contacta pentru asistență la adresa de email contact@uptask.ro. Pentru mai multe informații cu privire la contestări, anulări de comenzi și rambursări, consultați Termenii de plată.

11 Conduita și protecția utilizatorului

  • Pentru a proteja confidențialitatea utilizatorilor noștri, identitățile utilizatorilor sunt păstrate anonime. Solicitarea sau furnizarea de adrese de e-mail, nume de utilizator Skype/IM, numere de telefon sau orice alte detalii personale de contact pentru a comunica în afara UpTask cu scopul de a ocoli sau a abuza de sistemul de mesagerie UpTask sau de platforma UpTask nu este permisă.
  • Orice schimb necesar de informații personale pentru a continua un serviciu poate fi schimbat în cadrul paginii de comandă.
  • UpTask nu oferă nicio garanție cu privire la calitatea serviciilor oferit Cumpărătorilor. Puteți utiliza instrumentele de soluționare a disputelor furnizate în Pagina de comandă.
  • UpTask nu oferă protecție utilizatorilor care interacționează în afara platformei.
  • Toate informațiile și schimburile de fișiere trebuie efectuate exclusiv pe platforma UpTask.
  • Mesajele nepoliticoase, abuzive, improprii sau violente nu vor fi tolerate și pot duce la o avertizare sau la suspendarea/eliminarea contului dvs.
  • UpTask este deschis tuturor. Vă angajați să nu discriminați niciun alt utilizator pe criterii de sex, rasă, vârstă, apartenență religioasă, orientare sexuală sau de altă natură și recunoașteți că o astfel de discriminare poate duce la suspendarea/eliminarea contului dvs.
  • Utilizatorii nu au dreptul să trimită propuneri sau să solicite contractarea sau plata în afara platformei UpTask.
  • Nu este permisă vânzarea sau cumpărarea de conturi UpTask.

10.1 Servicii

  • Vânzătorii garantează că orice conținut inclus în Serviciile lor trebuie să fie o lucrare originală concepută de Vânzători și nu trebuie să încalce niciun drept al terților, inclusiv, fără limitare, drepturile de autor și/sau mărcile înregistrate. În cazul în care există conținut introdus în servicii, Vânzătorii declară și garantează că dețin o licență valabilă pentru a utiliza un astfel de conținut.

10.2 Raportarea încălcărilor

  • Dacă întâlniți orice conținut care ar putea încălca Termenii și Condițiile/sau standardele comunității noastre, vă rugăm să raportați acest lucru la adresa de email contact@uptask.ro. Toate cazurile sunt analizate de echipa noastră de încredere și siguranță. Pentru a proteja confidențialitatea individuală, rezultatele investigației nu sunt distribuite.

10.3 Încălcări

  • Utilizatorii pot primi un avertisment pe email sau în contul lor pentru încălcarea Termenilor și condițiilor și/sau a Standardelor comunitare sau pentru orice comportament necorespunzător al utilizatorului raportat echipei noastre. Avertismentele nu limitează activitatea contului, dar pot duce la pierderea statutului de Vânzător sau la dezactivarea permanentă a contului, în funcție de gravitatea încălcării.

10.3.1 Utilizare nepermisă:

  • Servicii pentru adulți și pornografie – Fiverr nu permite nici un schimb de materiale și servicii pornografice sau orientate pentru adulți.
  • Comportament și limbaj inadecvat – Comunicarea pe UpTask ar trebui să fie prietenoasă, constructivă și profesionistă. UpTask condamnă hărțuirea și discursul instigator la ură față de ceilalți.
  • Phishing și spam – Securitatea membrilor este o prioritate maximă. Orice încercare de a publica sau trimite conținut rău intenționat cu scopul de a compromite contul altui membru sau mediul computerizat este strict interzisă. Vă rugăm să respectați confidențialitatea membrilor noștri, necontactându-i cu oferte, întrebări, sugestii sau orice altceva care nu are legătură directă cu serviciile sau comenzile lor.
  • Confidențialitate și identitate – Nu puteți publica sau posta informații private și confidențiale ale altor persoane. Orice schimb de informații personale necesare pentru finalizarea unui serviciu trebuie furnizate în Pagina de Comandă. Vânzătorii confirmă, de asemenea, că informațiile pe care le primesc de la Cumpărător, care nu sunt de domeniul public, nu vor fi utilizate în niciun alt scop decât pentru livrarea lucrării către Cumpărător. Orice utilizator care interacționează și comunică în afara UpTask nu va fi protejat de Termenii și condițiile noastre.
  • Profil UpTask autentic – Nu aveți dreptul să vă creați o identitate falsă pe UpTask, să vă denaturați identitatea, să creați un profil UpTask pentru altcineva sau să utilizați contul sau informațiile unui alt utilizator; Informațiile de profil, inclusiv descrierea, abilitățile, locația etc., trebuie să fie exacte și complete și nu pot induce în eroare ceilalți utilizatori. UpTask își rezervă dreptul de a solicita utilizatorilor să treacă printr-un proces de verificare pentru a utiliza Site-ul (fie prin utilizarea unui act de identitate, telefon, cameră, etc.).
  • Revendicări privind proprietatea intelectuală – UpTask va răspunde notificărilor clare și complete cu privire la presupusa încălcare a drepturilor de autor sau a mărcilor comerciale și/sau încălcarea termenilor și condițiilor terților.
  • Fraudă / Utilizare ilegală – Nu puteți utiliza UpTask în scopuri ilegale sau pentru a desfășura activități ilegale.

10.4 Proprietate

  • Proprietatea și limitările: La achiziționarea unui Serviciu pe UpTask, cu excepția cazului în care se specifică clar altfel pe pagina/descrierea Serviciului Vânzătorului, atunci când lucrarea este livrată și supusă plății, Cumpărătorului i se acordă toate drepturile de proprietate intelectuală, inclusiv, dar fără a se limita la, drepturile de autor. În consecință, Vânzătorul atribuie în mod expres Cumpărătorului dreptul de autor asupra lucrării livrate. Toate transferurile și atribuirea proprietății intelectuale către Cumpărător se vor realiza doar după efectuarea plății integrale pentru Serviciu, iar livrarea nu poate fi utilizată dacă plata este anulată din orice motiv.

Autentificare

Înregistrare

Resetează parola

Te rog introdu numele tău de utilizator sau adresa de email, vei primi o legătură prin email pentru a crea o parolă nouă.