Cum îmi creez cont pe UpTask?

Pentru a crea un cont pe UpTask te rog sa urmezi următorii pași:
1. Clic pe „Autentificare” situat în meniul principal, clic pe „Înregistrare” și introdu adresa ta de Email și parola pe care dorești să o folosești la autentificare. Bifează căsuța „Sunt de acord cu termenii și condițiile” după ce ați luat de cunoștință de termenii platformei UpTask. Clic pe butonul „Înregistrare
2. Un Email de confirmare este trimis la adresa de Email pe care ai specificat-o în formularul de înregistrare. Confirmăți adresa de Email facând clic pe link-ul din Email-ul primit de la UpTask. Te rog să verifici Email-ul de confirmare de la UpTask atat în inbox, cât și în spam/junk.
3. Acum ai acces în contul tău UpTask. Pentru a te autentifica, clic pe „Autentificare” situat în meniul principal.

Cum îmi listez serviciul/serviciile?

Listarea serviciului este gratuită. Pentru a posta un serviciu, te rog sa urmezi următorii pași:
1. Clic pe „Autentificare”. Dacă ai deja un cont pe UpTask, introdu numele de utilizator sau Email-ul și parola pe care ai setat-o. Dacă nu ai un cont pe UpTask, atunci este necesar sa te înregistrezi. Pentru crearea unui cont, te rog să urmezi pașii menționați la secțiunea de mai sus „Cum îmi creez cont pe UpTask?
2. Clic pe butonul „Postează un serviciu” situat în meniul principal și completează formularul de postare intuitiv:
2.1 Alege categoria din care face parte serviciul pe care îl prestezi;
2.2 Setează o imagine reprezentativă pentru serviciul tău;
2.3 Introdu titlu (Ex.: Servicii contabilitate, Creare Site Web, Creare Logo… etc.);
2.4 Setează prețul pe care îl percepi pentru serviciu;
2.5 Introdu etichete reprezentative pentru serviciul tău;
2.6 Introdu etichete reprezentative pentru serviciul tău;
2.7 Setează Niveluri de preț, dacă este necesar. Spre exemplu: Prestezi servicii de Web Design la prețul setat de 1000 lei. Pe lângă acest serviciu, poți veni în plus cu optimizare SEO, Marketing… ș.a. Așadar, ai posibilitatea de a seta niveluri de preț precum: Web design 1000 lei; Web design + SEO 1500 lei; Web design + Marketing 1500 lei; Web design + SEO + Marketing 2000 lei;
2.8 Setează Extra” serviciu/servicii dacă este necesar. Spre exemplu: Prestezi servicii de Web deisgn, iar extra poți seta, spre exemplu, trimiterea Site Map-ului catre Google pentru indexare pentru o anumita sumă. Acest serviciu extra îl poți seta ca Necesar, ceea ce înseamna că va fi obligatoriu să fie achiziționat împreună cu serviciul de Web deisgn sau cu unul dintre nivelurile de preț setate. Sau există opțiunea de a nu seta Extra serviciul ca fiind necesar, ceea ce înseamnă că la momentul achiziției cumpătătorul nu va fi obligat să achiziționeze serviciul extra, însă va avea posibilitatea de a-l alege;
2.9 Introdu „Cerințe” extra, dacă este necesar. Poți solicita cerințe extra de la cumpărător. Spre exemplu: dorești să cunoști informații despre afacerea clientului pentru o mai bună înțelegere a ceea ce urmează să implementezi la crearea unui Site Web.
2.10 „Reduceri”. Poți seta reduceri pentru serviciul pe care îl prestezi. Spre exemplu: setezi o reducere de 10% dacă clientul achiziționează 3 servicii de Web deisgn;
2.11 „Descriere”. Introdu o descriere atractivă pentru serviciul pe care îl prestezi care să scoată în evidență experiența și rezultatele tale semnificative;
2.12 „Timp de livrare”. Setează în cât timp poți livra clientului serviciul pe care îl prestezi;
2.13 „Serviciul include”. Prin intermediul acestei setări opționale, poți oferi clientului, spre exemplu, asistență continuă;
2.14 „Revizii maxime”. Setează numărul maxim de revizii. Numărul de revizii se referă la numărul maxim de refuzuri pe care le poate aplica clientul serviciului livrat pentru ca acesta să fie refăcut. Atenție! Clientul nu ar trebui să refuze serviciul livrat atâta timp cât acesta îndepinește condițiile din descriere sau cele agreate de comun acord;
2.15 „Tip de licență”. Această setare opțională îi ajută pe clienți să înțeleagă ce tip de licență oferi pentru serviciul/produsul pe care îl livrezi. Spre exemplu: Ești fotograf/videograf și prestezi servicii în acest domeniu. Clientul ar trebui să știe dacă poate folosi imaginea/filmarea pe care o livrezi în urma achiziției serviciului în scop comercial sau nu;
2.16 „Notă de achiziție” (opțional).

Odată listat serviciul, comenzile nu vor întârzia să apară. Oferă servicii de calitate pentru a primi în schimb recenzii pozitive care atrag, după sine, mai mulți potențiali clienți.

Cum funcționează cererile pe UpTask

1. Te înregistrezi: Înregistrarea este gratuită și rapidă. Introduci adresa de email și parola, după care confirmi înregistrarea dând clic pe link-ul din email-ul de confirmare pe care l-ai primit la adresa ta de email și asta este tot.
2. Adaugi o cerere: Listarea cererii este gratuită. Pur și simplu dai clic pe „Postează o cerere” din meniul principal, adaugi titlul, bugetul și descrierea și asta este tot. Este atât de simplu să lași ofertele să vină la tine.
3. Alege oferta potrivită: Alege oferta potrivită pentru solicitarea ta făcând clic pe butonul „Acceptă ofertă” din interiorul listării și procedează la efectuarea plății.
4. Oferă rating: După ce serviciul este finalizat și livrat, oferă rating prestatorului de servicii.

Cum îmi retrag banii pentru vânzările efectuate?

Pentru a-ți putea retrage veniturile realizate în urma serviciilor vândute, soldul contului tău UpTask trebuie să atingă pragul minim setat de 100 Lei. Odată atins acest prag, în contul tău UpTask – Tablou de bord ai opțiunea „Solicită o retragere”. Clic pe „Solicită o retragere”, introdu suma pe care dorești să o retragi, apoi alege metoda disponibilă pentru retragere și introdu în secțiunea „detalii” informațiile unde se va efectua transferul. Este necesar să se elibereze factură pentru suma solicitată spre retragere. Această factură trebuie trimisă la adresa de email: contact@uptask.ro. Important! Factura trebuie să includă aceleași date de transfer specificate în solicitarea de retragere din contul UpTask. De asemena, în email-ul pe care îl trimiteți cu factura, este necesar să specifici numele de utilizator al contului UpTask (adresa de mail).

Care este comisionul pe care îl percepe platformei UpTask?

UpTask percepe un comision de 12% din fiecare serviciu vândut. Pentru mai multe detalii te rugăm să consulți pagina „Termeni și condiții”.

Ce este o dispută?

Dacă cumpărătorul este nemulțumit de comandă chiar și în urma reviziilor solicitate prestatorului, acesta poate depune o reclamație folosind butonul „dispută” din interiorul comenzii, care va fi trimisă către UpTask pentru analizare amănunțită, în urma căreia se va decide dacă se va emite rambursarea.

Cum functionează UpTask?

1. Cumpărătorul plătește pentru achiziționarea unui serviciu listat sau pentru oferta primită la cererea deschisă, în urma căreia este creată o nouă comandă.
2. Prestatorul livrează comanda (de exemplu, prin atașamente la mesaje dacă este un fișier), apoi dă clic pe butonul „Livrare” aflat în interiorul comenzii din contul UpTask. În acest moment comanda este trecută în status „Livrată”.
3. Utilizatorul acceptă sau respinge livrarea (dacă respinge livrarea, va cere o revizuire prestatorului).
4. În cazul în care livrarea este acceptată, cumpărătorul va trebuie să apese butonul „Completă” aflat în interiorul comenzii din contul său UpTask, iar comanda va trece în status „Finalizată”.
5. Suma comenzii finalizate este adăugată la soldul contului prestatorului (minus comisionul platformei).
6. Odată ce soldul atinge suma minimă de retragere de 100 lei, sub sold apare link-ul „Solicită o retragere” (disponibilă în Tabloul de bord).
7. Plata va fi eliberată de către UpTask prestatorului după 14 zile (dar nu mai devreme) conform legislației în vigoare. Odată ce suma solicitată spre retragere a fost procesată și transferată, statusul solicitării de retragere se va schimba din „În procesare” în „Completă/Procesată”. De la momentul transferării sumei solicitate spre retragere până la momentul în care suma ajunge în contul specificat de prestator, poate dura între 1-3 zile, în funcție de procesarea dintre bănci.

Autentificare

Înregistrare

Resetează parola

Te rog introdu numele tău de utilizator sau adresa de email, vei primi o legătură prin email pentru a crea o parolă nouă.