Următorii termeni (denumiți „Termeni de plată”) guvernează plățile pe care le efectuați sau le primiți prin www.uptask.ro („Site-ul”), operat de WEBIN NETWORK S.R.L. (STR. MARIN SORESCU NR. 4, BL. A37/2, SC. A, AP. 17, RÂMNICU VÂLCEA, VÂLCEA, ROMÂNIA).
Vă rugăm să citiți cu atenție acești Termeni de plată înainte de a efectua sau de a primi plăți prin intermediul Site-ului uptask.ro. Efectuând sau primind plăți prin intermediul Site-ului, acceptați și sunteți de acord, în numele dvs. sau al angajatorului dumneavoastră sau al oricărei alte entități (dacă este cazul), să respectați acești Termeni de plată.
1. Termeni cheie
- Soldul UpTask este suma cumulata a Venitului dvs. ca Vânzător și/sau plățile returnate din comenzile anulate în calitate de Cumpărător.
- Furnizorii de servicii de plată sunt cei care furnizează servicii de plată Cumpărătorilor și Vânzătorilor în conexiune cu platforma UpTask, inclusiv în ceea ce privește colectarea fondurilor de la Cumpărători pentru achiziții, remiterea și retragerea de fonduri către Vânzători, cât și a serviciilor de schimb valutar pentru plățile și retragerile, altele decât moneda lei (RON).
- Venitul reprezintă banii pe care Vânzătorii îi câștigă din comenzile finalizate
2. Primirea plăților
General
- Fiecare Serviciu pe care îl vindeți și finalizați cu succes, vă acreditează contul cu un venit egal cu 88% din suma achiziției.
- UpTask acreditează Vânzătorii odată ce o comandă este finalizată. Consultați secțiunea „Comenzi” din Termeni și condiții.
- Dacă o comandă este anulată (din orice motiv), fondurile plătite vor fi returnate Cumpărătorului.
- Vânzătorii sunt răspunzători în ceea ce privește obligațiile lor fiscale, inclusiv taxele pe valoare adăugată ori de altă natură în relația cu instituțiile publice, răspunderi de care se achită pe propria lor cheltuială.
- Numirea ca agent de colectare a plăților limitate: Vânzătorul numește prin prezenta UpTask ca agent de colectare a plăților în scopul de a accepta plăți (prin Furnizorul său de servicii de plată, dacă este cazul) de la Cumpărător și de a trimite acele plăți către Vânzător. Vânzătorul este de acord că plata de la Cumpărător către UpTask va fi considerată la fel ca o plată efectuată direct către Vânzător. Obligația de plată a Cumpărătorului față de Vânzător va fi îndeplinită la primirea plății de către UpTask (sau Furnizorul său de servicii de plată, după caz), iar UpTask (prin Furnizorul său de servicii de plată, după caz) este responsabilă pentru remiterea fondurilor către Vânzător în modul descris în acești Termeni de plată. În cazul în care UpTask (prin Furnizorul de servicii de plată) nu remite vreo astfel de sumă Vânzătorului, Vânzătorul va avea recurs numai împotriva UpTask și nu direct Cumpărătorului.
- UpTask colaborează cu Furnizorii de servicii de plată pentru a colecta plăți de la Cumpărători, a transfera plăți de la Cumpărători la Vânzători și a deține fonduri în legătură cu Soldurile UpTask. Toate serviciile de plată în legătură cu retragerea de fonduri pe platforma UpTask sunt efectuate de Furnizorii de servicii de plată UpTask.
Retragerea veniturilor
- Vânzătorii (prestatorii de servicii) trebuie sa detina un PFA, II, SRL etc. pentru a putea factura către UpTask suma care urmează a fi retrasă. Datele de facturare către UpTask le găsiți la începutul paginii Termeni și condiții.
- Toate fondurile eligibile pentru retragere vor fi reținute în numele dvs. într-un cont la Furnizorul de servicii de plată UpTask. Toate serviciile de plată, inclusiv serviciile de retragere, vor fi procesate de Furnizorul de servicii de plată UpTask.
- Profilul dvs. UpTask poate fi asociat cu un singur cont din fiecare metodă de retragere UpTask.
- Se poate solicita retragerea veniturilor din contul dvs. UpTask numai după o perioadă de de 14 zile după ce comanda a fost marcată ca finalizată, în conformitate cu legislația în vigoare care prevede acest termen de returnare a serviciilor/ produselor pentru cumpărători.
- Vânzătorii își pot retrage veniturile utilizând una dintre opțiunile de retragere disponibile pe UpTask (consultați Secțiunea de retragere de mai jos cu privire la termenii de plată). Pentru a vă retrage venitul disponibil, trebuie să faceți clic pe „Solicită o plată” și să alegeți metoda de retragere, iar mai apoi să specifcații datele complete unde urmează să fie transferată suma. Pragul minim pentru a se putea face o retragere este de 100 lei (RON).
- Din motive de securitate, UpTask poate dezactiva temporar capacitatea Vânzătorului de a retrage venituri pentru a preveni activitățile frauduloase sau ilegale.
- Retragerile pot fi efectuate numai pentru suma disponibilă pentru dvs.
- Taxele de retragere variază în funcție de metoda de retragere.
- Retragerile sunt definitive și nu pot fi anulate. Nu vom putea inversa acest proces odată ce a început.
- Toate achizițiile pe UpTask se fac în moneda locală Leu (Ron). Dacă faceți retragere într-un cont al cărei monedă este alta decât Leu (RON), luați în considerare comisioanele de conversie automată care nu sunt suportate de UpTask.
- Vânzătorii își vor putea retrage veniturile din conturile dezactivate după o perioadă de siguranță care poate duce până la de 90 de zile după verificarea completă a dreptului de proprietate asupra contului în cauză, din ziua ultimei plăți compensate primite în contul lor și sub rezerva aprobării UpTask.
Metode de retragere
- Transfer bancar
Taxele de transfer sunt suportate de către destinatar.
3. Cumpărare
- Cumpărătorii plătesc către UpTask la achiziționarea unui serviciu sau când acceptă o ofertă personalizată la cerera lor postată, folosind butonul Comandă. UpTask colaborează cu Furnizorii de servicii de plată în scopul colectării tuturor plăților de la Cumpărători, pentru a transfera plăți de la Cumpărători către Vânzători și pentru a deține fonduri în legătură cu Soldurile UpTask. Toate serviciile de plată în legătură cu colectarea de fonduri pe platforma UpTask sunt efectuate de Furnizorii de servicii de plată UpTask.
- UpTask funcționează ca agent de colectare a plăților autorizat limitat al Vânzătorului numai în scopul acceptării plăților (prin Furnizorul său de servicii de plată, dacă este cazul) de la Cumpărător și a trimiterii respectivelor plăți către Vânzător.
- Obligația de plată a Cumpărătorului față de Vânzător va fi îndeplinită la primirea plății de către UpTask (sau Furnizorul său de servicii de plată, după caz), iar UpTask (prin Furnizorul său de servicii de plată, după caz) este responsabilă pentru remiterea fondurilor către Vânzător în modul descris în acești termeni de plată. În cazul în care UpTask (prin Furnizorul de servicii de plată) nu remite nicio astfel de sumă Vânzătorului, Vânzătorul va avea recurs numai împotriva UpTask și nu direct către Cumpărător.
- Achizițiile de pe UpTask pot fi făcute folosit una dintre următoarele de plată: Transfer bancar, Card de debit/credit. În anumite locații se pot aplica metode de plată suplimentare.
- Taxele de servicii sunt adăugate în momentul achiziției, unde puteți verifica și accepta suma totală solicitată.
- Nu puteți oferi Vânzătorilor să plătească sau să efectueze plăți folosind o altă metodă decât cea prin intermediul site-ului uptask.ro. În cazul în care vi s-a cerut să utilizați o metodă alternativă de plată, vă rugăm să o raportați imediat la adresa de mail contact@uptask.ro.
- Sunteți de acord să primiți facturile și/sau chitanțele de plată de la UpTask în formă electronică sub formă de documente PDF, prin e-mail sau prin intermediul Site-ului.
- Pentru protecția împotriva fraudei, tranzacțiilor neautorizate (cum ar fi spălarea banilor), revendicărilor sau altor datorii, informațiile de plată în legătură cu retragerile sunt colectate fie de către UpTask, fie de către Furnizorii de servicii de plată UpTask. Furnizorii de servicii de plată pot colecta și alte informații necesare în scopul procesării plăților de retragere. Vă rugăm să consultați politica de confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor.
- Prin utilizarea oricărei metode de plată și/sau furnizarea de detalii de plată pentru a face achiziții pe UpTask, declarați și garantați că: (a) sunteți autorizat legal să furnizați astfel de informații; (b) sunteți autorizat(ă) din punct de vedere legal sau aveți permisiunea de a efectua plăți folosind metoda(ele) de plată; (c) dacă sunteți angajat sau agent al unei companii sau al unei persoane care deține metoda de plată, sunteți autorizat de acea companie sau persoană să utilizați metoda de plată pentru a efectua plăți pe UpTask; și (d) astfel de acțiuni nu încalcă nicio lege aplicabilă.
Taxe
- UpTask poate fi obligată să perceapă taxe suplimentare indirecte (cum ar fi TVA), in conformitate cu legile aplicabile sau să rețină taxe. Orice sumă pe care UpTask va fi obligată să o colecteze datorită legilor aplicabile va fi în plus față de suma de achiziției și de orice altă taxă plătită de Cumpărător, iar orice sumă pe care UpTask va fi obligată să o rețină va fi dedusă din veniturile Vânzătorului, conform legilor aplicabile.
- Taxele indirecte se adaugă prețului afișat pe site și, în orice caz, orice astfel de taxe vor fi întotdeauna afișate Cumpărătorului înainte de plată.
Vânzătorii sunt răspunzători în ceea ce privește obligațiile lor fiscale, inclusiv taxele pe valoare adăugată ori de altă natură în relația cu instituțiile publice, răspunderi de care se achită pe propria lor cheltuială.
4. Dispute și anulări
Îi încurajăm pe Cumpărătorii și Vânzătorii noștri să încerce să rezolve conflictele între ei. Dacă, din orice motiv, acest lucru eșuează, utilizatorii pot contacta departamentul de asistență pentru clienți UpTask la adresa contact@epedia.ro.
- Anulările comenzilor pot fi efectuate pe UpTask, atunci când sunt eligibile, de către asistența pentru clienți.
- Trimiterea unei contestații privind tranzacția sau anularea unei plăți prin furnizorul dvs. de plată sau banca dvs. reprezintă o încălcare a acestor Termeni de plată. Dacă procedați astfel, contul dvs. poate fi dezactivat temporar sau definitiv. Notă: după ce ați depus o contestație la furnizorul dvs. de plăți, fondurile nu vor fi eligibile pentru o rambursare din cauza obligațiilor pe care este posibil să le avem față de furnizorul nostru de plăți.
- În cazul în care întâmpinați o problemă legată de serviciul furnizat pentru o comandă, sunteți încurajat să utilizați funcționalitatea „contestă”, care se regăsește în contul dvs. la comanda plasată, pentru a încerca să rezolvați problema.
- UpTask, prin Furnizorul său de servicii de plată, își rezervă dreptul de a anula comenzi sau de a plasa fonduri în așteptare pentru orice tranzacție suspectată frauduloasă efectuată pe Site.
- Toate transferurile de lucrări și cesionarea proprietății intelectuale către Cumpărător se poate realiza numai după ce a fost efectuată plata integrală, iar livrarea nu poate fi utilizată dacă plata este anulată din orice motiv.
- Dacă o comandă este anulată (din orice motiv), fondurile plătite vor fi returnate Cumpărătorului.
- Vânzătorii pot stabili numărul de revizii pe care doresc să le ofere, inclusiv fără revizii.
- Solicitările de revizii pot fi efectuate prin Pagina de Comenzi plasate în momentul în care comanda este marcată ca Livrată.
5. Anulări de comenzi
- UpTask încurajează Cumpărătorii și Vânzătorii să-și rezolve reciproc litigiile legate de servicii.
- Eligibilitatea pentru solicitările către UpTask de a anula o comandă va fi evaluată de echipa noastră de asistență pentru clienți pe baza unui număr de factori, precum: încălcări ale Termenilor și Condițiilor și/sau standardelor noastre comunitare, comportament greșit și utilizarea necorespunzătoare a sistemului de livrare UpTask.
- Comenzile finalizate pot fi anulate în termen de maxim 14 zile după ce comanda a fost marcată ca fiind finalizată și după ce a fost realizată o examinare de către echipa noastră de asistență pentru clienți,
- În cazuri rare în care considerăm că este adecvat, echipa noastră de asistență pentru clienți poate anula o comandă finalizată chiar și după ce au trecut 14 zile de la finalizarea acesteia. În astfel de cazuri, sumele plătite pentru comanda anulată vor fi returnate Cumpărătorului și vor fi deduse din Soldul UpTask al Vânzătorului sau, dacă nu există sume suficiente în Soldul UpTask al Vânzătorului, din veniturile viitoare ale Vânzătorului în cauză.
- Comenzile nu sunt eligibile pentru a fi anulate pe baza calității serviciului/materialelor livrate de Vânzător dacă serviciul a fost prestat așa cum este descris în Pagina de listare a serviciului sau dacă serviciul livrat respectă întcmai înțelegerile prealabile dintre vânzător și cumpărător. Puteți evalua experiența dvs. cu Vânzătorul pe Pagina de Comandă, inclusiv nivelul general de calitate a serviciilor primite.
- Preocupărilor și soluționările dorite legate de serviciul furnizat de vânzător trebuie să le trimiteți la adresa contact@uptask.ro. Nu vom lua nici o măsură împotriva Comenzilor contestate în cazul în care persoana aplicabilă nu a reușit să-și informeze Vânzătorul cu privire la problemele legate de serviciul Vânzătorului și le va permite Vânzătorilor să ofere ei mai întâi o soluție.
- Orice utilizare nepermisă a UpTask întâlnită în timpul unei Comenzi, după ce a fost examinată de echipa noastră de asistență pentru clienți, poate duce la anularea comenzii. Aceasta include, dar fără a se limita la; hărțuire, comportament ilegal sau alte încălcări ale Termenilor și condițiilor UpTask.
- Asistența pentru clienți UpTask va anula comenzile pe baza, dar fără a se limita la, următoarele motive:
Comenzi active (după ce cerințele au fost transmise vânzătorului și înainte ca vânzătorul să livreze serviciul pe UpTask):
- Vânzătorul întârzie și nu răspunde mai mult de 48 de ore.
- Utilizatorii sunt abuzivi față de cealaltă parte prin amenințări cu evaluări scăzute sau prin folosirea materialelor de comandă (cum ar fi autentificări, informații personale) unul împotriva celuilalt.
- Utilizatorii sunt abuzivi față de cealaltă parte prin amenințări cu evaluări scăzute sau prin folosirea materialelor de comandă (cum ar fi autentificări, informații personale) unul împotriva celuilalt.
- Utilizatorul nu mai este activ pe UpTask din cauza încălcării Termenilor și condițiilor sau a închiderii contului său.
Comenzi livrate (după ce vânzătorul face clic pe Livrare și înainte ca respectiva comandă să fie marcată ca finalizată)
- Vânzătorul folosește sistemul de Livrare cu scopul de a prelungi termenul de livrare pentru serviciul solicitat. Notă: mai multe infracțiuni raportate vor duce la suspendarea definitivă a contului dvs.
- Vânzătorul nu furnizează fișiere și/sau dovezi de lucru legate de cerințele convenite asupra comenzii. Notă: subiectivitatea materialelor în cauză va fi revizuită de echipa noastră de asistență pentru clienți.
- Vânzătorul solicită plăți suplimentare, pe sau în afara platformei UpTask, prin reținerea livrării finale a serviciilor direct legate de cerințele convenite.
- Vânzătorul reține livrarea finală a serviciilor pentru a îmbunătăți evaluările.
- Utilizatorii care abuzează de butonul Respinge pentru a obține mai multe servicii de la Vânzători peste de cerințele convenite.
- Utilizatorii care amenință că vor lăsa o recenzie dăunătoare cu scopul de a obține mai multe servicii de la Vânzător care nu au legătură cu cerințele convenite.
Comenzi finalizate (după ce comanda este marcată ca finalizată și înainte de limita de 14 zile)
- Utilizatorii cărora li s-a raportat că folosesc materiale care încalcă drepturile de autor/mărci înregistrate după verificare și cu dovezi.
- Utilizatorii care nu au achiziționat drepturi de utilizare comercială și sunt raportați că au utilizat materialele în scopuri comerciale.
6. Taxa de rambursare
- UpTask examinează cazurile de rambursări și dispute ale furnizorilor de plăți în numele Vânzătorilor. Deși rezultatele variază în funcție de caz datorită fiecărui motiv de rambursare, ne străduim să rezolvăm disputele în favoarea Vânzătorului. Dacă cazul de rambursare permite, UpTask (sau unul dintre Furnizorii de servicii de plată UpTask) va returna vânzătorilor veniturile integrale, în caz contrar, taxa de rambursare va fi suportată de către Vânzător.
7. Modificări
UpTask.ro își rezervă dreptul de a actualiza și/sau revizui Termenii de plată în orice moment fără o notificare prealabilă, tocmai de aceea, îți solicităm să urmărești în mod periodic eventualele modificări.
Înțelegeți și sunteți de acord că, dacă utilizați UpTask după data la care Termenii de plată s-au modificat, UpTask va trata utilizarea dvs. ca acceptare a Termenilor de plată actualizați.