Cercetare de piață
Servicii de market research prin care poți contura, adapta sau îmbunătății strategia de business a unei afaceri, fie ea start-up sau multinațională, indiferent de industria în care activează.
Lucrez cu instrumente și metode calitative de cercetare de piață. „Cum și de ce?” sunt întrebările la care răspunde cercetarea calitativă, oferind insight-uri valoroase din teren direct de la publicul țintă.
–––––––––––––
Principalele metodologii în care sunt specializat sunt interviurile în adâncime, etnografia și focus grupurile. Prin aceste metode culegem date pentru următoarele tipuri de studii:
• Universul consumatorului – cine este și cum gândește?
Ce stil de viata, motivații și nevoi are. Astfel companiile pot să-și adapteze atât comunicarea cât și serviciile/produsele la nevoile reale ale publicului țintă și să se conecteze în mod autentic cu el.
• Compartament de consum și cumpărare
Cum ia decizii de consum și cumpărare, ce așteptări și criterii de alegere are, ce îl influențează, cum arată toate etapele de consum și cumpărare pentru consumator. Aceste insight-uri sunt vitale pentru succesul unui produs/serviciu și definesc strategia de marketing.
• Evaluare și testare produse, servicii
Percepțiile, atitudinile si modul în care folosesc serviciile și produsele țintă, dar și în relație cu competiția. Ajută firmele să aibă o imagine mai clară asupra punctelor slabe/puternice ale unui produs sau serviciu și oferă direcții acționabile de îmbunătățire.
• Evaluare concept
Ai o idee nouă, înainte să intrii cu ea în producție, fie că vorbim de o reclamă, logo, idee de brand, produs, serviciu, testarea lui pre-producție îți va salva bani, aflând potențialul pe care îl are și posibilile schimbări/îmbunătățiri.
• Evaluare brand
Deslușim cum se poziționează brandul și principalii jucători din piața respectivă, în imaginarul consumatorului. Vei afla cum te percep oamenii și vei putea să construiești un mix de marketing și o imagine autentică și coerentă, dar și cum te poți diferenția pe piață.
• Evaluare comunicare & campanii publicitare
Testare de concepte de comunicare, spot-uri publicitare, impact campanie, astfel încât să înțelegem potențialul și efectul comunicărilor și mai ales să le adaptăm pentru a asigura un impact mai puternic.
––––––––––-
Fiecare proiect are specificul lui, pentru o primii o cotație personalizată vă rog să mă contactați.
Pentru început vom avea o discuție în care vom înțelege nevoile din spatele unei cercetări, apoi nevoile punctuale de cercetare ca mai apoi să vin cu o propunere de cercetare care să răspundă concret la toate aceste nevoi.